Platform voor Klantgericht Ondernemen is het platform waar alle partijen samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM.

Sitemap

CRM Marktoverzicht

Terug naar zoekresultaat

Beeckestijn Business School

Vestigingsgebied:
Utrecht
Core business:
Opleider
Werkgebied:
Nationaal
Telefoonnummer:
088 1474100
E-mail:
info@beeckestijn.org
Website:
http://www.beeckestijn.org
Aantal medewerkers in NL:
10-25
Aantal klanten in NL:
>100

Richt zich op de branches: Industrie, Media, Zakelijke dienstverlening

Expertise gebieden: Training en opleiding
Kwalitatief hoogwaardige opleidingen, kennisnetwerk, diploma, strategisch, visie-ontwikkeling, praktisch inzetbaar

Kort bedrijfsprofiel

Opleidingsinstituut met optimale mix van strategie, theorie & praktijk, inclusief diploma & alumni-netwerk, combineert prima met een baan!

Opleidingen

Opleidingsvorm: Incompany, Klassikaal, Maatwerk
Naam opleiding(en) o.h.g.v. CRM en Klantgericht Ondernemen: CRM & Klantgericht Management (post-HBO en postdoctoraal)
Social CRM & Klantgericht Ondernemen (kort, post-HBO)
Customer Experience & Multichannel Management (postdoc)
Contact Center Management (post- HBO)
Customer Service Management (post-HBO)
NIMA Customer Insight Management (post-HBO)
Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)
Masterclass Online Communicatie & Social Media voor de overheid.
Incompany trajecten
Nadere omschrijving opleidingen(en): Opleidingen die een combinatie van strategie en praktijk bieden. In 4 maanden wordt u een volwaardig gesprekspartner, schrijft u uw eigen strategisch plan en haalt u uw diploma. Onze opleidingen combineren prima met een baan.