23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee
- Waarom maken sommige ouderen geen gebruik van internet banking?
- Hoe kun je in de gehaaste wereld waarin wij leven, een doelgroep bereiken met een boodschap over gezond leven en eten?
Twee thema s waar veel bedrijven in relatie tot de maatschappij regelmatig mee worden geconfronteerd. Internationale afstudeerders aan de Universiteit van Maastricht presenteren op maandag 23 september hun scripties rondom het thema van de avond: klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen. Ben jij er ook bij? Een interactief programma waarvan wij de discussie nu al online willen starten met de vraag: hoeveel energie en middelen moet een bedrijf in een lastig te bereiken doelgroep steken? En met welke middelen en kanalen denk jij dat de doelgroepen ouderen en kinderen te bereiken zijn?
Geef hier alvast jouw mening en bezoek de PvKO Mastersessie op 23 september om de onderzoeksresultaten te vernemen en de discussie met de anderen in een positieve en enthousiaste sfeer offline voort te zetten.
Log in met je Mijn PvKO account om te reageren.
- Labels
- PvKO nieuws
Reacties op '23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee'
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.