Platform voor Klantgericht Ondernemen
- Vestigingsgebied:
- Utrecht
- Core business:
- Dienstverlener
- Werkgebied:
- Nationaal
- Telefoonnummer:
- E-mail:
- communicatie@pvko.nl
- Website:
- http://www.pvko.nl
- Aantal medewerkers in NL:
- 0-10
- Aantal software implementatie en beheer consultants:
- 1,5
- Aantal business (process) analisten:
- 2
- Aantal CRM/marketing consultants:
- 3
- Aantal interimmers:
- 1
- Aantal klanten in NL:
- >100
Richt zich op de branches: Zakelijke dienstverlening
Expertise gebieden: Customer Experience, Customer Journey, Databasemanagement, Klantcontactstrategie, Sales en Marketing
PvKO verenigt professionals bij het delen van kennis, netwerk en ervaring op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM.
Kort bedrijfsprofiel
PvKO is een vereniging en heeft als doel om tezamen met haar leden (ruim 150 organisaties) bij te dragen aan een klantgericht Nederland.
Opleidingen
Opleidingsvorm: Klassikaal
Naam opleiding(en) o.h.g.v. CRM en Klantgericht Ondernemen: Inspirations
Kennissessies
Boardroomsessies
Mastersessies
Nadere omschrijving opleidingen(en): Inspirations - kennis, kennissen, visie en alternatieve inzichten meegeven.
Kennissessies - bedrijf brengt een case of vraagstelling in.
Boardroomsessies - Round tables voor executives
Mastersessies - afstudeerscripties
Trots op onze klanten
In beeld en geluid
Wie zijn wij
Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is een vereniging waarin ruim 2.000 professionals samenkomen vanuit 160 bedrijven die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring o.h.g.v. klantgericht ondernemen en Customer Relationship Management (CRM). Een goed en inspirerend netwerk, dat je uitdaagt om ook buiten de dagelijkse praktijk te kijken en kennis en ervaring op te doen samen met en van anderen.
Interessante papers