Kennissessie - Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
Keynote: UWV verder dan we denken en weten?
Wat is klantexpertise bij UWV, wat doen we ermee, wat levert het op en hoe wordt UWV m.b.v. klantexpertise klantgerichter?
Workshop 1:
Datamining op klantprocessen: beschreven processen versus werkelijkheid
Hoe kan je vervolgens door Lean principes toe te voegen, de dienstverlening beter en effectiever maken?
Workshop 2:
Klantgerichtheid bij UWV: samenwerking tussen Marktonderzoek en Customer Intelligence
Hoe laat je deze twee disciplines en teams optimaal samenwerken en wat is de toegevoegde waarde?
Workshop 3:
Digitalisering en het managen van kanalen een uitdaging
Digitalisering en het management van kanalen is ook voor UWV een grote uitdaging. We bekijken hoe leidende commerciële bedrijven dit aanpakken versus UWV.
Hoe groot zijn de verschillen en wat kunnen we van elkaar leren?