
Inspiratiesessie: Over de kracht van persoonlijk, maar ook de kunst ervan!
Over de sprekers
-
Erik Vercouteren
Erik is Director Customer Service bij bol.com. Hij is verantwoordelijk voor het leveren van een onderscheidende service-ervaring aan meer dan 12 miljoen klanten in Nederland en België, zowel via online selfservice als via persoonlijk klantcontact via telefoon, chat en email. Eerder werkte hij bij KPN o.a. als VP Consumer Products en als verantwoordelijke voor Customer Experience, en stuurde hij het klantcontact aan bij pensioenuitvoerder APG. Erik woont in Amsterdam met zijn vrouw en dochter, en een eigenwijze kat. -
Eveliene Olsthoorn
De passie voor het vak van Customer Experience Management spat van Eveliene af. Ze bedenkt, managet en ontwerpt als CX professional al meer dan 10 jaar impactvolle klantervaringen voor ondernemingen als KPN, ING, NS, Rabobank en VodafoneZiggo. “Aantoonbaar tevreden klanten en blije medewerkers, daar ga ik voor. In de volle overtuiging dat succesvol bedrijfsresultaat volgt”. Eveliene maakt deel uit van het CXPA-bestuur NL. De Customer Experience Professional Association (CXPA) stimuleert als netwerkorganisatie de professionalisering van CX Management door te inspireren, kennisdeling activeren en certificering (CCXP) aan te bieden. -
Marco Stolk
Marco (Digital Transformation Director Teleperformance Benelux & Suriname) heeft meer dan 20 jaar ervaring in het klantcontactdomein bij verschillende organisaties zowel inhouse als facilitair. Zijn specialisatie is het vertalen van trends en technologie naar concrete strategieën, (digitale) oplossingen en inzichten voor zowel de interne organisatie, als ook de klanten en eindgebruikers. Hierbij kijkt hij verder dan enkel het digitale. Digitale transformatie behelst namelijk ook de mens en gebruiker en het verbeteren van processen, om zo uiteindelijk de beste dienstverlening te leveren. -
Niels Berndsen
Niels, CCXP, is Regional Director bij Make-A-Wish International, een goed doel in 39 landen (waaronder Nederland) met een prachtige missie: ‘samen creëren we levensveranderende wensen voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.’ Onze hoop: de wens mogelijk maken van élk in aanmerking komend kind. Tot eind vorig jaar werkte Niels als hoofd CX bij Kantar, waar hij veel multinationals hielp met CX consultancy en onderzoek. Niels heeft in totaal meer dan 25 jaar ervaring in CX en past deze kennis nu toe voor Make-A-Wish International.