Inspiratiesessie: Social Impact x CX: betekenis toevoegen aan de klantbeleving + ALV
Over de sprekers
-
Carolien Ottjes
Carolien is Manager Marketing, Communicatie & Strategische Partnerschappen bij Koninklijke Diergaarde Blijdorp. Ze is creatief, pragmatisch en oplossingsgericht. Ze heeft een passie voor het positioneren van een merk of product. Het doel is tot de kern te komen van de organisatie met als resultaat werkplezier, verbeterde omzet en winstgevendheid. -
Erik Zevenbergen
Erik is directeur van Diergaarde Blijdorp. -
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega! -
Michael Marinus
Michael is Maatschappelijk Manager van Stichting De Betrokken Spartaan, de maatschappelijke tak van de Betaald Voetbal Organisatie Sparta Rotterdam. Hij is verbinder pur sang en geniet ervan om op allerlei manieren partijen bij elkaar te brengen om lokaal het verschil te maken, voor de club en de gemeenschap. -
Rene van den Cruijsem
Rene is een zeer maatschappelijk gedreven commercieel directeur, met een sterk verleden als internationale marketeer in top FMCG bedrijven als P&G, Henkel en Alpro/Danone. Hij is nu 'plantrepeneur’ bij Redefine Meat en vastberaden meer mensen te bereiken en betrekken bij de missie om meer plant-based en dus diervriendelijker te eten. -
Rob Beltman
Rob is al meer dan twintig jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker en heeft inmiddels honderden organisaties in uiteenlopende branches begeleid bij hun marketingvraagstukken. Ruim 10 jaar geleden richtte hij H3ROES op, een coöperatie van vakidioten uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederlandse organisaties (zowel commercieel als not-for-profit) meer klantgericht en maatschappelijk impactvol te helpen ondernemen. Rob schreef een zestal boeken over marketing en klantgericht ondernemen. -
Stefan Verhoeven
Stefan is sinds 2015 CEO van van Miele Nederland B.V. Miele is reeds vele jaren, met ruim 300 medewerkers en een omzet van circa 200 miljoen euro, marktleider op het gebied van onder andere (vaat-)wassen en stofzuigen. Stefan is met zijn jarenlange ervaring in internationale marketing- en sales functies binnen Philips, Miele en Esso een succesvol business leader, people manager en spreker.