Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: Social Impact x CX: betekenis toevoegen aan de klantbeleving + ALV

Inspiratiesessie: Social Impact x CX: betekenis toevoegen aan de klantbeleving + ALV

Over de sprekers

  1. Carolien Ottjes

    Carolien Ottjes

    Carolien is Manager Marketing, Communicatie & Strategische Partnerschappen bij Koninklijke Diergaarde Blijdorp. Ze is creatief, pragmatisch en oplossingsgericht. Ze heeft een passie voor het positioneren van een merk of product. Het doel is tot de kern te komen van de organisatie met als resultaat werkplezier, verbeterde omzet en winstgevendheid.
  2. Erik Zevenbergen

    Erik Zevenbergen

    Erik is directeur van Diergaarde Blijdorp.
  3. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  4. Michael Marinus

    Michael Marinus

    Michael is Maatschappelijk Manager van Stichting De Betrokken Spartaan, de maatschappelijke tak van de Betaald Voetbal Organisatie Sparta Rotterdam. Hij is verbinder pur sang en geniet ervan om op allerlei manieren partijen bij elkaar te brengen om lokaal het verschil te maken, voor de club en de gemeenschap.
  5. Rene van den Cruijsem

    Rene van den Cruijsem

    Rene is een zeer maatschappelijk gedreven commercieel directeur, met een sterk verleden als internationale marketeer in top FMCG bedrijven als P&G, Henkel en Alpro/Danone. Hij is nu 'plantrepeneur’ bij Redefine Meat en vastberaden meer mensen te bereiken en betrekken bij de missie om meer plant-based en dus diervriendelijker te eten.
  6. Rob Beltman

    Rob Beltman

    Rob is al meer dan twintig jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker en heeft inmiddels honderden organisaties in uiteenlopende branches begeleid bij hun marketingvraagstukken. Ruim 10 jaar geleden richtte hij H3ROES op, een coöperatie van vakidioten uit diverse disciplines, die samenwerken om Nederlandse organisaties (zowel commercieel als not-for-profit) meer klantgericht en maatschappelijk impactvol te helpen ondernemen. Rob schreef een zestal boeken over marketing en klantgericht ondernemen.
  7. Stefan Verhoeven

    Stefan Verhoeven

    Stefan is sinds 2015 CEO van van Miele Nederland B.V. Miele is reeds vele jaren, met ruim 300 medewerkers en een omzet van circa 200 miljoen euro, marktleider op het gebied van onder andere (vaat-)wassen en stofzuigen. Stefan is met zijn jarenlange ervaring in internationale marketing- en sales functies binnen Philips, Miele en Esso een succesvol business leader, people manager en spreker.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 27 juni.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 195,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.