Logo

Over PvKO Mastersessie - Wetenschap versus de praktijk van klantgericht ondernemen

PvKO Mastersessie - Wetenschap versus de praktijk van klantgericht ondernemen

Klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen;
ouderen en kinderen

Nederland staat niet stil op het gebied van innovatie in klantgericht ondernemen. Platform voor Klantgericht Ondernemen wil haar leden graag betrekken bij wat Nederlandse Universiteiten op dit moment aan onderzoek doen, de nieuwste inzichten verkrijgen en ontwikkelingen en trends signaleren in samenwerking met organisaties. Daarom organiseren wij 23 september weer een PvKO Mastersessie.

Het doel van de mastersessies is om recent en relevant onderzoek op het gebied van klantgericht ondernemen, uitgevoerd door Master studenten, met elkaar te delen, te verdiepen en met elkaar de toepassing in de praktijk te bespreken.

Voor 23 september hebben we samen met de Universiteit van Maastricht een mooi programma samengesteld.
Het thema van de avond; klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen, met voor bedrijven en de maatschappij moeilijke thema’s.

Emma Wijnen heeft een heel goede scriptie geschreven over de vraag waarom sommige ouderen (nog steeds) geen gebruik van internet banking maken. Daar waar internet bankieren en mobiel bankieren het overgrote deel van het Nederlandse publiek bedienen voor hun dagelijkse bankzaken zijn er ook doelgroepen die hier angstvallig van weg blijven. Emma onderzocht dit fenomeen en schreef daar een scriptie over die zij bij ons komt presenteren. Een mooie kans om met elkaar te leren hoe deze doelgroep te benaderen en te binden is, zelfs in een moderne bankomgeving en welke keuzen zij daarbij maken.

Simon Dereje heeft een heel interessante scriptie geschreven over het marketen van gezonde voeding aan kinderen. In de vluchtige gehaaste wereld van vandaag zijn obesitas en excessen in voedingsgebruik aan de orde van de dag. Hoe kun je in deze hedendaagse wereld een doelgroep bereiken met een boodschap over gezond leven en eten? Simon onderzocht dit fenomeen en schreef daar een scriptie over die hij bij ons komt presenteren. Een mooie kans om met elkaar te leren hoe deze doelgroep bereikbaar is en vatbaar is voor een boodschap over gezonde voeding.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 100,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 100,- voor de bijeenkomst.