Logo

Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management

Vlaggen 380x270.jpgvrijdag 27 januari 2017 11:27

Verslag

Verslag door Patrick de Bruyn, Coach Customer Connection bij Securex

Presentaties & video's

Customer Experience - verleden, heden, toekomst; Ed Peelen, Bestuursvoorzitter PvKO en o.a. verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en de UvA

Lid van VAB of niet, bel ons!;Ann Laureys, Customer Experience Manager VAB

De ROI van Customer Experience management; Arjen Hijum, Algemeen directeur Store Support

Over klantbeleving; Daan Noordeloos, Manager Marketing & Customer Strategies bij transavia.com

Foto-impressie

(Klik op de foto voor een vergroting).

Maricken HengeveldEd Peelen

Ann Laureys, VAB

Arjen van Hijum, Store Supportpubliek

Meer foto's zijn terug te vinden op Facebook

 

Reacties op 'Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.