In vijf dagen ontketen je de kracht van data science binnen CX management
In samenwerking met data science universiteit JADS (TU/e en TiU) heeft Underlined een interessante leergang rondom ‘Data Driven CX Management’ gecreëerd. De leergang is een mix van state of art theorie en toepassing in de praktijk en staat onder leiding van Prof. Dr. Ed Peelen.
De insteek: “CX management staat bij veel bedrijven hoog op de agenda. Het succes van CX management hangt sterk af van de mate waarin het CX gedachtengoed echt data driven gemaakt wordt. Daarin levert dit programma een bijdrage: CX management wordt vanuit strategie, marketing en organisatie belicht, waarbij customer experience en data science de krachten bundelen. Je gaat in dit programma hands on aan de slag met een CX assessment (discover), uitwerken van een plan om de eerste verbeterinitiatieven vorm te geven (design) en het realiseren van de eerste ideeën (deliver en demo).”
Voor meer informatie verwijs ik je graag naar de website www.jads.nl/cx . Mocht je meer willen weten of je willen aanmelden dan kun je terecht bij Floor van den Berg (CX@jads.nl) of Milou Keijzers (milou@underlined.nl).
- Labels
- PvKO nieuws