Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?
woensdag 16 november 2011
Met o.a. antwoord op de volgende vragen:
- Hoe kun je je onderscheiden d.m.v. een klantgerichte(re) organisatie?
- En hoe kom je tot een klantgerichte(re) organisatie?
- Hoe kijken bestuurders en directeuren naar klantgerichtheid?
- Case Smit International N.V. - wat betekent de uitdaging om binnen een fuserende organisatie de klant centraal te blijven stellen?
Presentaties
Kijk op klantgerichtheid
Associatie-onderzoek: Wat is Klantgerichtheid? - Adriaan Wagenaar, Satori Concept & Strategy
Hoe kom je tot een klantgerichtere organisatie? - Ed Peelen, ICSB Marketing en Strategie en oud hoogleraar Marketing en CRM Nyenrode Business Universiteit
- Labels
- Presentaties events
Reacties op 'Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.