Logo

23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee

PvKO Masterclasse 23sep13_blog2.pngmaandag 09 september 2013 12:30

Door Maricken Hengeveld
  • Waarom maken sommige ouderen geen gebruik van internet banking?
  • Hoe kun je in de gehaaste wereld waarin wij leven, een doelgroep bereiken met een boodschap over gezond leven en eten?

Twee thema s waar veel bedrijven in relatie tot de maatschappij regelmatig mee worden geconfronteerd. Internationale afstudeerders aan de Universiteit van Maastricht presenteren op maandag 23 september hun scripties rondom het thema van de avond: klantgericht ondernemen voor specifieke doelgroepen; ouderen en kinderen. Ben jij  er ook bij? Een interactief programma waarvan wij de discussie nu al online willen starten met de vraag: hoeveel energie en middelen moet een bedrijf in een lastig te bereiken doelgroep steken? En met welke middelen en kanalen denk jij dat de doelgroepen ouderen en kinderen te bereiken zijn?

Geef hier alvast jouw mening en bezoek de PvKO Mastersessie op 23 september om de onderzoeksresultaten te vernemen en de discussie met de anderen in een positieve en enthousiaste sfeer offline voort te zetten.

Log in met je Mijn PvKO account om te reageren.

Labels
PvKO nieuws

Reacties op '23 september PvKO Mastersessie - Kom ook en discussieer nu alvast online mee'

  1. Peter Joziasse 09-09-2013 16:09
    De leeftijd van de doelgroep, of deze nu oud is of jong, speelt uiteraard een belangrijke rol. Ik ben benieuwd of er tijdens de sessie ook aandacht zal zijn voor belangrijke psychologische variabelen. En hoe je deze kan herkennen en vastleggen in de database... Wie heeft er al een mooi concreet voorbeeld?

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.