Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online
woensdag 09 oktober 2013
Service Design helpt bedrijven om klantgerichter te innoveren door een analytisch proces te combineren met een creatieve aanpak.
Robbert-Jan van Oeveren, Buro Koos, gaf een presentatie over Service Design gevolgd door een creatieve oefening met de deelnemers. Michael Boon van Pon Power vertelde over de vier verschillende service level proposities die Pon Power heeft ontwikkeld om alle verschillende klantsegmenten binnen de scheepvaart te kunnen bedienen.
Hier zijn de presentaties terug te vinden
Wat heeft u van deze bijeenkomst opgestoken? Of wilt u ervaringen delen? Plaats dan hier uw reactie.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2013 > oktober
- 31-10-13 - Inspiration Nieuwe businessmodellen op 6 november - kom ook en discussieer alvast mee
- 22-10-13 - Graag vernemen wij ook uw mening en Top 3 boeken
- 21-10-13 - Hoe shopt de Nederlander in 2020? Hoe ziet het winkel landschap er uit en wat verwacht de consument?
- 10-10-13 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design
- 09-10-13 - Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online
- 07-10-13 - Op de hoogte blijven van de laatste trends in online business, media en marketing?
- 04-10-13 - 5 tips van Landal GreenParks om klantgericht te ondernemen
- 04-10-13 - Conclusie poll: Bedrijven moeten geen energie zetten op betrekken ouderen bij online activiteiten
- 04-10-13 - Jos Burgers over klantgerichtheid
Reacties op 'Kennissessie met PON - Klantgericht Innoveren m.b.v. Service Design - presentaties online'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.