Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV: presentaties online beschikbaar
donderdag 28 november 2013
Hoe kan UWV m.b.v. klantexpertise klantgerichter worden?
Peter Haarms (Directeur Klant en Service) en Henk de Ruiter (Hoofd Klantexpertise bij UWV) lichtten 27 november toe wat klantexpertise is bij UWV, wat ermee gedaan wordt, wat het oplevert en hoe UWV m.b.v. klantexpertise klantgerichter wordt.
Wij vervolgden het programma met een pitch van drie workshops die tijdens een parallelsessie werden gegeven.
Hier zijn de presentaties terug te vinden >
Wat heeft u van deze bijeenkomst opgestoken? Of wilt u ervaringen delen? Plaats dan hier uw reactie.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2013 > november
- 29-11-13 - 4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12
- 28-11-13 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV: presentaties online beschikbaar
- 27-11-13 - Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV
- 27-11-13 - Wat bezielt mijn klant!? Ondernemen in onzekere tijden
- 27-11-13 - Briljante businessmodellen
- 26-11-13 - 4 vragen aan UWV in aanloop naar de kennissessie van 27/11 "Klantgerichter met klantexpertise"
- 18-11-13 - Conclusie stelling: De klant bepaalt of/hoe een organisatie het business model moet kantelen
- 14-11-13 - Eerst het proces en dan de klant centraal; of was het andersom?
- 11-11-13 - Kom op 27 november ook naar de Kennissessie met UWV en discussieer hier alvast mee
- 07-11-13 - Inspiration 6 november - presentaties online beschikbaar
- 07-11-13 - Inspiration Nieuwe Businessmodellen bevorderen klantgericht ondernemen
- 04-11-13 - 5 tips van Equens om klantgericht te ondernemen
Reacties op 'Kennissessie Klantgerichtheid & Klantexpertise bij de UWV: presentaties online beschikbaar'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.