4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12
vrijdag 29 november 2013 10:25
Laurens Miedema, Manager Cross Channel bij Intergamma B.V.:
- Wat kan het bedrijfsleven leren van jullie case?
Het is nog wat vroeg hier antwoord op te geven. Het is een langdurig proces om te komen tot een dergelijke verandering. Het simpelweg neerzetten van nieuwe activiteiten is onvoldoende; er is aandacht nodig voor change management. - Welke voordelen heeft grotere klantgerichtheid opgeleverd voor jullie organisatie?
Een betere focus op de buitenkant en het zien van een groter concurrentieveld. - Wat is een belangrijke les die jullie willen delen om de klant in alle processen centraal te stellen?
Dat je dit overal en altijd moet doortrekken. dat de klant in ALLE processen het uitgangspunt moet zijn, dus niet alleen voor communicatie, maar ook service, IT en logistiek. Het moet de backbone van het bedrijf raken. - Als je je klanten nu 1 vraag mocht stellen, wat zou je dan willen weten?
Vind je het belangrijk dat een winkel nog voorraden heeft of is het simpelweg beschikbaar hebben van een showmodel afdoende?
- Labels
- PvKO nieuws
Reacties op '4 vragen aan GAMMA in aanloop naar de Inspiration Customer Experience op 18/12'
Marcel WIedenbrugge
Goede vraag, voorraad is niet nodig. Snel leveren (vaak) wel. Waarom kan een webshop vaak de volgende dag wel leveren en een fysieke winkel vaak niet (of moet je terugkomen). Hier zit een kans voor een fysieke winkel...
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.