Al aangemeld voor de Kennissessie over het managen van Klantfeedback in de Customer Journey?
Klantgericht ondernemen staat momenteel op de agenda van steeds meer bedrijven. Een veel gebruikt instrument is meten van klantfeedback door klanten te vragen naar hun ervaring met diensten van allerhande aanbieders. Maar wat nu als verschillende bedrijven de consument willen benaderen, wanneer het voor de klant maar een event is?
Meld je aan voor deze kennissessie waar je aan de hand van verdieping over dit onderwerp en verschillende praktijkcases tot nieuwe inzichten en ideeen komt. Aan de hand van jouw visie en die van de andere deelnemers wordt op een interactieve manier terugkoppeling gegeven aan Terberg Leasing en Care Autoschade. Door de toepasbaarheid van de inzichten ook in andere branches, belooft het een leerzame bijeenkomst te worden waar zeker niet alleen de professionals vanuit de automotive-industrie naar huis gaan met tips, ideeen en learnings die toepasbaar zijn voor de eigen praktijksituatie.
Hier tref je meer informatie en de mogelijkheid voor aanmelden
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2014 > april
- 24-04-14 - Al aangemeld voor de Kennissessie over het managen van Klantfeedback in de Customer Journey?
- 14-04-14 - PvKO Mastersessie 10 april - presentaties en videoverslagen online beschikbaar
- 10-04-14 - PvKO Mastersessie
- 10-04-14 - Recept voor een klantvriendelijk ziekenhuis
- 07-04-14 - L&DJ PR treedt toe tot PvKO als strategisch partner
- 01-04-14 - Ben of ken jij een functioneel beheerder (vrijwilliger) voor PvKO?
Reacties op 'Al aangemeld voor de Kennissessie over het managen van Klantfeedback in de Customer Journey?'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.