Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
dinsdag 13 mei 2014 22:00
Klantfeedback wordt vaak door de verschillende aanbieders in de customer journey uitgevraagd terwijl de klant het slechts als één event ervaart. Welke andere oplossingen zijn hiervoor te bedenken?
Presentaties
- Inleiding Klantfeedbackmanagement
Martijn Driessen, Managing Partner Expoints - Casepresentatie Terberg Leasing
Rogier van Ewijk, Algemeen Directeur TerbergLeasing - Casepresentatie Care Autoschade
Hans Geitenbeek, Directeur Operations, Care Autoschade
Download hier de presentaties >
Verslag
Klantfeedback in ketens >
Theo van der Steen, Partner Underlined en Kernlid PvKO
Content paper
Illustratieve en nuttige content >
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Archief > 2014
december
november
- 25-11-14 - Kennissessie met en bij Philips Healthcare
- 06-11-14 - Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa
Reacties op 'Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.