Jaarverslag en Jaarrekening 2013
donderdag 03 juli 2014
Door de leden; met de leden, voor de leden
Verenigingen hebben de laatste jaren veelal niet makkelijk gehad. De waarde van het lidmaatschap voor onze leden is en blijft uiteraard heel belangrijk. PvKO is er trots op dat het aantal leden stabiel is gebleven ook afgelopen jaar. Waarde krijgen van de klant kan alleen als je waarde toevoegt en de klant centraal zet. Daar blijven wij ons voor inzetten. Voor en met onze leden en de maatschappij.
Lees verder en download het Jaarverslag en de Jaarrekening 2013 >
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2014 > juli
- 31-07-14 - De klant centraal? Denk aan je toekomst!
- 28-07-14 - Recensie Klanthelden in de 9+ organisatie
- 28-07-14 - Recensie Customer Delight in vijf stappen
- 10-07-14 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
- 09-07-14 - BNR Klantenshow met PvKO bestuursvoorzitter Ed Peelen - podcast
- 04-07-14 - De klant centraal stellen is niet meer de trend
- 04-07-14 - Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO
- 03-07-14 - Inspiration Nieuwe Trends vanuit het Dialogues House
- 03-07-14 - Jaarverslag en Jaarrekening 2013
- 02-07-14 - Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland
Reacties op 'Jaarverslag en Jaarrekening 2013'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.