Nieuw lid Mindful Marketing stelt zich voor
Over Mindful Marketing
Mindful Marketing helpt bij het creëren van enthousiaste en daardoor loyale klanten en promoters door klanten een onderscheidende en positieve klantbeleving te geven.
Mindful Marketing geeft samen met de opdrachtgever antwoord op de volgende vragen: wat willen onze klanten eigenlijk? En hoe denken ze over ons? Wat is hun huidige klantbeleving oftewel hoe ziet hun klantreis eruit? En welke beleving willen wij eigenlijk bieden aan onze klanten? Welke ambities hebben wij hierin? En hoe maken we dit waar in de praktijk? Zijn onze medewerkers al klantenfans? Hoe organiseer je betrokkenheid?
Mindful Marketing en PvKO
Mindful Marketing is lid geworden van Platform voor Klantgericht Ondernemen omdat we bij willen dragen aan duurzaam ondernemen. Klantgericht ondernemen maakt onderdeel hiervan uit. Wij onderschrijven van harte de doelstellingen van het PvKO, met name het bijdragen aan het Bruto Nationaal Geluk. Maar Mindful Marketing gaat verder dan uitsluitend positieve klantervaringen: duurzaam ondernemen houdt bijvoorbeeld ook in dat uw medewerkers enkel positieve ervaringen moeten hebben. Eigenlijk geldt dit voor alle stakeholders.
Meer weten? Kijk op www.mindful.nl, bel voor een afspraak: 020 – 63 65 396 of mail naar edo@mindful.nl.
Edo van der Zouwen, Owner and customer experience management consultant at Mindful Marketing
Archief > 2015 > oktober
- 19-10-15 - Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?
- 14-10-15 - PvKO Mastersessie Humanizing Brands
- 06-10-15 - Nieuw lid True Talk stelt zich voor
- 06-10-15 - Nieuw lid Mindful Marketing stelt zich voor
- 01-10-15 - Nieuw lid Consumentenbond stelt zich voor
- 01-10-15 - Nieuw lid Delta Lloyd stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid Mindful Marketing stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.