Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor
Wat doet Focus Feedback?
Focus Feedback is specialist in het meten en verhogen van de klantloyaliteit bij haar relaties, Veelal uitgevoerd met de veelgeroemde NPS methodiek. Dit doen wij zowel in Nederland als vele landen wereldwijd voor aansprekende organisaties als Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff, Rexroth en Dura Vermeer.Waar we echt enthousiast van worden? Wanneer we keer op keer weer een echte bijdrage leveren aan het beter en klantgerichter maken van organisaties.
Waarom vinden jullie klantgericht ondernemen belangrijk en zijn jullie lid geworden van PvKO?
De belangrijkste reden om lid te zijn van het PvKO is om 'scherp' te blijven. Door het lidmaatschap contact hebben met interessante mensen die geïnteresseerd zijn in hetzelfde aandachtsgebied. Mede door de frisse inzichten, innovaties en spraakmakende PvKO bijeenkomsten. In eerste instantie zijn wij in contact gekomen vanwege een van de NPS bijeenkomsten. En meteen waren we aangestoken door het enthousiasme-virus wat daar heerst. We kijken uit naar de volgende bijeenkomsten.
Dave Wurms: Enthousiasteling als het gaat over optimaal Klachtenmanagement, Feedbackmanagement, NPS en Nazorg.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2015 > november
- 27-11-15 - Verdien 20x meer omzet in slechts 2 jaar tijd
- 25-11-15 - Inspiration Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola
- 20-11-15 - DDMA, een vereniging on the move
- 16-11-15 - Zakelijk succes in nieuwe tijden - lancering boek en internetzender
- 13-11-15 - ‘Slimste Organisatie van Nederland’ spreekt op Emerce Engage
- 06-11-15 - Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid Focus Feedback stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.