PvKO Jaarplan 2016
Een nieuw jaar, met nieuwe events en experimenteren met nieuwe initiatieven. Voorzitter Prof. dr Ed Peelen neemt je mee:
"PvKO wil organisaties faciliteren in hun zoektocht naar het verbeteren van hun klantgerichtheid. Hierin spelen de events een belangrijke rol, maar we willen meer. We willen dat mensen uit het vakgebied op laagdrempelige manier een self assessment kunnen maken van de klantgerichtheid van hun organisatie, dat zij best practices krijgen aangereikt die hen inspireren om een verbeter- of transitieroute te verkennen en zo nodig ondersteuning krijgen bij het uitstippelen van deze weg. We willen bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onderwijsmateriaal voor het hoger beroepsonderwijs naar klantgericht ondernemen. Alles samen met leden. Want PvKO blijft het platform dat professionals samenbrengt om uitwerking te geven aan deze uitdaging.
PvKO ervaart daarnaast dat het huidige business model niet volledig meer volstaat. Er is absoluut potentieel om de bestaande ‘business’ verder te optimaliseren, maar aanvullende inkomstenstromen en proposities zijn ook nodig om de ambities waar te kunnen maken en de continuïteit zeker te kunnen stellen in de toekomst. Net als in 2015 zullen we daartoe in 2016 experimenteren met nieuwe initiatieven. Zij zullen betrekking hebben op de self assessment, masterclasses, tours, en dergelijke. We zullen verkennen welke nieuwe verdienmodellen passend en effectief zijn. En zullen jongeren betrekken, zodat we de aansluiting op een nieuwe generatie blijven houden".
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2016 > januari
- 14-01-16 - Inspiration Winnaars van klantgerichte awards
- 14-01-16 - Verslag PvKO Storytelling met en bij de Efteling en Coca-Cola
- 14-01-16 - Verslag PvKO Inspiration Winnaars van klantgerichte awards 2015
- 11-01-16 - PvKO Jaarplan 2016
- 11-01-16 - Recensie Engaging Content. Contentmarketing met een WOW-effect
- 11-01-16 - Recensie The Three Value Conversations
- 08-01-16 - Nieuw lid Teradata Marketing Applications stelt zich voor
- 08-01-16 - Nieuw lid Customer Interaction Group stelt zich voor
Reacties op 'PvKO Jaarplan 2016'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.