Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
donderdag 10 maart 2016 16:23
Lees hier het artikel ‘Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid’ dat aan de hand van de benchmarkresultaten is geschreven door PvKO, Rijksuniversiteit Groningen, Cmotions en SAMR en is gepubliceerd in Tijdschrift voor Marketing #3.
Bronnen:
Lamberti, L. (2013), Customer centricity: the construct and the operational antecedents, Journal of Strategic Marketing, 21 (7), 588-612. • Shah, D., Rust R.T., Parasuraman A., Staelin R., and Day G.S. (2006), The Path to Customer Centricity, Journal of Service Research, 9 (2), 113-124.
Titel | Bestandsgrootte | MIME-type | ||
---|---|---|---|---|
tvm_Studie_Merkpositionering_03.pdf | 216,6 kB | application/pdf |
- Labels
- PvKO nieuws
Reacties op 'Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.