Nieuw lid RET stelt zich voor
De RET is de openbaar vervoerder van Rotterdam. Dagelijks vervoeren wij 600.000 reizigers en dit willen wij doen met de grootste kwaliteitsbeleving voor de klant. Dit betekent dat wij er naar streven om naast een technisch goed en betrouwbaar product ook de service te verlenen waarmee we de slag willen maken van anonieme reiziger in het OV naar klant bij de RET.
Wat kom je brengen en wat komen jullie halen?
Bij PvKO hopen wij verdere inspiratie op te halen om onze ambitie om als eerste stadsvervoerder een 8 in klantbeleving te verdienen, verder te realiseren. Daarnaast zijn wij altijd bereid om onze aanpak en werkwijze op dit gebied met jullie te delen.
We kijken ernaar uit elkaar verder te inspireren!
Lesly Broekaart, Projectleider servicegerichtheid & innovatie RET
Archief > 2018 > maart
- 27-03-18 - Nieuw lid CYS Group stelt zich voor
- 26-03-18 - Inzicht in klantemotie is de basis voor succesvolle innovatie!
- 26-03-18 - Nieuw zzp lid Titia Posdijk-Wilmink stelt zich voor
- 26-03-18 - Trends in Customer Service
- 19-03-18 - Terugblik Inspiratiesessie Succesvol Innoveren
- 08-03-18 - Telefonische bereikbaarheid organisaties in 2017 verslechterd
- 08-03-18 - CARE Nederland zoekt een Donor Loyalty Specialist
- 05-03-18 - Geloof, hoop & liefde
- 05-03-18 - Nieuw lid Echt Waarmaken stelt zich voor
- 05-03-18 - Nieuw lid RET stelt zich voor