COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
dinsdag 07 april 2020
In DEZE memo biedt l’eau – communicatiebureau voor gedragsbeïnvloeding - je een aantal do’s & don’ts met betrekking tot het communiceren met je doelgroepen ten tijde van de coronacrisis. Want tijdens een crisis verandert de werking van ons brein. Goed om je boodschap daarop af te stemmen. Het memo bevat een set van 6 praktische handvatten die ons vanuit de psychologie worden aangereikt. Lees HIER de memo.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2020 > april
- 30-04-20 - COVID-19 Leestafel: 5 tips voor een betere verbinding met medewerkers die thuiswerken
- 24-04-20 - Hoe kunnen we je helpen met Inspiratie, kennis en peer-to-peer informatie?
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 23-04-20 - COVID-19 Leestafel: Nudging & Boosting
- 20-04-20 - COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
- 16-04-20 - COVID-19 Leestafel: Samenwerken nu en straks - hoe zorg jij voor een vliegende start?
- 14-04-20 - COVID-19 Leestafel: Global research in a COVID-19 world
- 07-04-20 - COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
- 06-04-20 - COVID-19 Leestafel: Hoe design organisaties kan helpen in crisistijd
- 05-04-20 - De Virtuele Leestafel | Deel jouw whitepapers, onderzoeken, blogs, vlogs en columns rond COVID-19