COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
maandag 20 april 2020
In deze blog van Blauw Research – Customer Experience – laten we je zien hoe de stem van de klant kan helpen bij het nemen van beslissingen om de juiste koers te kiezen, vooral in onzekere tijden als deze. Een CX Research Community is een krachtig instrument dat organisaties ondersteund om bij specifieke vraagstukken de juiste -klantgedreven- keuzes te maken. We geven uitleg over wat een CX Research Community is en wat de voordelen zijn, gevolgd door een voorbeeld van hoe de ANWB een community succesvol inzet. Lees hier de blog.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2020 > april
- 30-04-20 - COVID-19 Leestafel: 5 tips voor een betere verbinding met medewerkers die thuiswerken
- 24-04-20 - Hoe kunnen we je helpen met Inspiratie, kennis en peer-to-peer informatie?
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 23-04-20 - COVID-19 Leestafel: Nudging & Boosting
- 20-04-20 - COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
- 16-04-20 - COVID-19 Leestafel: Samenwerken nu en straks - hoe zorg jij voor een vliegende start?
- 14-04-20 - COVID-19 Leestafel: Global research in a COVID-19 world
- 07-04-20 - COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
- 06-04-20 - COVID-19 Leestafel: Hoe design organisaties kan helpen in crisistijd
- 05-04-20 - De Virtuele Leestafel | Deel jouw whitepapers, onderzoeken, blogs, vlogs en columns rond COVID-19
Reacties op 'COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.