COVID-19 Leestafel: Nudging & Boosting
donderdag 23 april 2020
Net voordat de coronacrisis ook Nederland in zijn greep kreeg, publiceerde l’eau – communicatiebureau voor gedragsbeinvloeding – haar whitepaper over ‘Nudging & Boosting’. We bieden je dit whitepaper graag aan. Want zeker zolang er nog geen helder uitzicht is op het einde van de crisis kunnen inactieve klanten en doelgroepen wel een extra ‘nudge’ in de juiste richting gebruiken. Of kunnen ze geholpen worden met een ‘boost’, waardoor ze zelf bewust hun keuze voor jouw merk of organisatie maken. Het ontwerpen van nudges en boosts is maatwerk, laat deze whitepaper je inspireren met theorie en praktische handvatten.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2020 > april
- 30-04-20 - COVID-19 Leestafel: 5 tips voor een betere verbinding met medewerkers die thuiswerken
- 24-04-20 - Hoe kunnen we je helpen met Inspiratie, kennis en peer-to-peer informatie?
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 23-04-20 - COVID-19 Leestafel: Nudging & Boosting
- 20-04-20 - COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
- 16-04-20 - COVID-19 Leestafel: Samenwerken nu en straks - hoe zorg jij voor een vliegende start?
- 14-04-20 - COVID-19 Leestafel: Global research in a COVID-19 world
- 07-04-20 - COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
- 06-04-20 - COVID-19 Leestafel: Hoe design organisaties kan helpen in crisistijd
- 05-04-20 - De Virtuele Leestafel | Deel jouw whitepapers, onderzoeken, blogs, vlogs en columns rond COVID-19