Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
Woensdag 12 april organiseerde we de eerste PvKO Ronde Tafel Online. Deze Ronde Tafel stond in het teken van delen. Deelnemers luisterden naar elkaar en leerden van elkaar hoe zij de eerste weken van COVID-19 doorkwamen. Renate Weggemans, Manager Leden & Beleid BOVAG Autodealers, trapte af met haar verhaal hoe BOVAG boven zichzelf uitstak als ‘belangenbehartiger’, ‘ondersteuner’, ‘onderzoeker’ en ‘verbinder’ en hoe zij dit met teamwerk – ieder vanuit zijn eigen thuiswerkplek – voor elkaar krijgen. Een ding is zeker: een gepassioneerde leiding helpt!
Bekijk hier de presentatie van Renate Weggemans van BOVAG Autodealers. We hebben van het verhaal van Renate een video-clip gemaakt. Haal er wat ideeën en inspiratie uit. En… het is nog zoeken naar de juiste kwaliteit van dit soort vastleggingen, zie het als een prototype.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2020 > april
- 30-04-20 - COVID-19 Leestafel: 5 tips voor een betere verbinding met medewerkers die thuiswerken
- 24-04-20 - Hoe kunnen we je helpen met Inspiratie, kennis en peer-to-peer informatie?
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 24-04-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19
- 23-04-20 - COVID-19 Leestafel: Nudging & Boosting
- 20-04-20 - COVID-19 Leestafel: Neem in deze onzekere tijden de juiste – klantgedreven- beslissingen in dialoog met de klant
- 16-04-20 - COVID-19 Leestafel: Samenwerken nu en straks - hoe zorg jij voor een vliegende start?
- 14-04-20 - COVID-19 Leestafel: Global research in a COVID-19 world
- 07-04-20 - COVID-19 Leestafel: Psychologische do’s & don’ts bij het communiceren met klanten in tijden van de coronacrisis
- 06-04-20 - COVID-19 Leestafel: Hoe design organisaties kan helpen in crisistijd
- 05-04-20 - De Virtuele Leestafel | Deel jouw whitepapers, onderzoeken, blogs, vlogs en columns rond COVID-19