Logo

Themasessie CRM en Klantbeleving

woensdag 10 september 2008

De Themasessie van 10 september jl. stond in het teken van CRM en Klantbeleving.

Presentaties

Longtail benadering bij bol.com
Michel Schaeffer, marketing directeur van bol.com en DM man van het jaar 2008

Michel sprak over de longtail benadering in de praktijk. Waarom hij ook niet voor de voorzichtige weg koos in een overvolle en zeer traditionele markt. Michel vertelde hoe je op innovatieve wijze dichterbij de klant kunt komen door gebruik te maken van aansprekende communicatie-uitingen en door de klant werkelijk centraal te stellen. Een voorbeeld hiervan is de e-mailnieuwsbrief Bomvol, een innovatief en verrassend multi-mediaal concept, en de steeds verdergaande personalisering die bol.com doorvoert.

Onder leiding van Schaeffer heeft bol.com vele marketingprijzen weten te behalen; waaronder de Thuiswinkel Publieksprijzen Beste Webwinkel in de categorieën Boeken, Consumentenelektronica & Entertainment; Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland; Zilveren Effie Award; Gouden Emma; Partnership Award NCCA en Beste Winkelketen van Nederland categorie Webwinkels.

Labels
Presentaties events

« Terug

Reacties op 'Themasessie CRM en Klantbeleving'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.