Archief > 2020
december
- 10-12-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
- 03-12-20 - Terugblik Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?
november
- 02-11-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
- 02-11-20 - Terugblik Inspiratiesessie Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen
september
augustus
- 21-08-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI
- 18-08-20 - Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal
juli
- 27-07-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?
- 06-07-20 - Terugblik Zomeravondgesprek met Petra de Ruiter, COO Transavia
juni
mei
- 19-05-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: De CX Business Case: over waarde …
- 11-05-20 - Terugblik Ronde Tafel Online: De invloed van de Corona crisis op de inzet van AI