PvKO Mastersessie Humanizing Brands

Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?
Presentaties & thesissen
Merken als mensen >
prof. dr. Peter Kerkhof, Hoogleraar Sociale Media, Vrije Universiteit Amsterdam
Tonys Talk >
Henk Jan Beltman, chief chocolate officer, Tony's Chocolonely
Resultaten onderzoeken
Human Brand >
Thesis: The influence of traditional media on brand perceptions in social media >
Stijn Visser
Brands as Intentional Agents >
Robert Tilch
Social Brand Perceptions >
Master Thesis: Social Brand Perceptions:Towards an understanding of human consumer-brand relationships >
Saskia Hartung
Social Human Brand >
Samenvatting thesis: Consumers' Brand Image and Positioning Perceptions on Social Media >
Gerdien Ridderbos
Voor PvKO-leden: download de deelnemerslijst in onze Community
Verslag
Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid? >
Lucy Lenderink, Adviseur Business Development bij Univé Verzekeringen
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Meer foto's zijn te vinden op Facebook
Archief > 2015
december
oktober
september
- 15-09-15 - Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten
- 10-09-15 - Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren
Reacties op 'PvKO Mastersessie Humanizing Brands'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.