Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
donderdag 10 maart 2016
Lees hier het artikel ‘Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid’ dat aan de hand van de benchmarkresultaten is geschreven door PvKO, Rijksuniversiteit Groningen, Cmotions en SAMR en is gepubliceerd in Tijdschrift voor Marketing #3.
Bronnen:
Lamberti, L. (2013), Customer centricity: the construct and the operational antecedents, Journal of Strategic Marketing, 21 (7), 588-612. • Shah, D., Rust R.T., Parasuraman A., Staelin R., and Day G.S. (2006), The Path to Customer Centricity, Journal of Service Research, 9 (2), 113-124.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2016 > maart
- 30-03-16 - Verslag PvKO Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 17-03-16 - Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
- 10-03-16 - Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
- 07-03-16 - PvKO zoekt nieuwe bestuursleden
- 07-03-16 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille ontwikkelen (Onderwijs)
- 07-03-16 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille online communicatie
- 03-03-16 - Nieuw lid Quality Support stelt zich voor
- 01-03-16 - Nieuw lid Securex stelt zich voor
Reacties op 'Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.