Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints

Verslag
Verslag Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints - Joost Hagenaar, Business Development Manager bij PostNL
Infographic- gemaakt door Koos, Service Design
Presentaties
De theorie achter Service Blueprint - Ingrid Snijders, Lecturer/Researcher/PhD Candidate, HZ University of Applied Sciences
Student aan het woord - Dave Caljouw, HZ University of Applied Sciences. Stagiair bij Roompot Vakanties
Verschillende cases
Customer Journeys: Now what - Niels Corsten, Service Design Consultant bij Koos, Service Design
Video
Foto-impresse
(Klik op de foto voor een vergroting).
Archief > 2016
december
november
oktober
september
juni
- 30-06-16 - Inspiration CX Tech 30 juni 2016
- 07-06-16 - Kennissessie Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG
Reacties op 'Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.