Nieuw lid VisionEars stelt zich voor
maandag 27 juni 2016
Mensen gaan tegenwoordig niet online maar leven online. Wij geloven dat online cruciaal is voor het succes van een organisatie of merk. Door het verbinden van marketing, techniek en data haken we optimaal in op de digitale klantreis en zorgen onze websites, webshops en webapplicaties voor maximaal rendement.
De klantreis en de klanttevredenheid in kaart brengen is het vertrekpunt bij alles wat we doen (https://www.visionears.nl/#aanpak). Maar na oplevering begint het pas echt; we meten continu, sturen bij en vergaren waardevolle (klant)inzichten die onze opdrachtgevers gebruiken om content te creëren die nieuwe klanten aantrekt en bestaande klanten bindt.
Jacques Stoop, Directeur
Archief > 2016 > juni
- 30-06-16 - Inspiration CX Tech 30 juni 2016
- 27-06-16 - Nieuw lid VisionEars stelt zich voor
- 17-06-16 - PvKO goes Belgium!
- 09-06-16 - Nieuw lid Growpromoter stelt zich voor
- 07-06-16 - Recensie The Spirit of the Valley
- 07-06-16 - Recensie Service Excellence - Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model'
- 07-06-16 - Kennissessie Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG
- 02-06-16 - Kom kennismaken
Reacties op 'Nieuw lid VisionEars stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.