Collegereeks ‘De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk’
Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door topdocenten werkzaam aan verschillende Nederlandse universiteiten en hogescholen. In de collegereeks wordt ingegaan op de vraag wat klantbeleving is, wat de factoren zijn die klantbeleving beïnvloeden, hoe de klantbeleving tot stand komt (online en offline), maar vooral ook op de vraag wat je als organisatie kunt doen om de de klantreis en klantbeleving te optimaliseren. De collegereeks vindt plaats op de donderdag van 1600 tot 1900 uur. De reeks start op 16 mei as en eindigt op 11 juli. Kijk hier voor meer informatie en aanmelden. PvKO leden ontvangen een korting van 300 euro op de collegereeks (2650 ipv 2950). Bij opmerkingen melden dat je lid bent van PvKO.
- Labels
- PvKO nieuws
Archief > 2019 > april
- 24-04-19 - Slechts 8% van alle Nederlandse organisaties denkt bij alles aan de klant
- 18-04-19 - Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant
- 18-04-19 - Futureproof klantfeedback: de belangrijkste tips van Transavia, VodafoneZiggo, Feeddex en Unigarant.
- 03-04-19 - Collegereeks ‘De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk’