Hoe verbeter ik de klantbeleving? Van inzicht naar actie!
Vanuit de partner-rol van PvKO aan de Oracle Summit trakteerde Marjon Kaper, directeur ANWB Reizen en lid van de Raad van Advies van PvKO samen met haar collega Anja Dijkema, Customer Experience Manager bij Unigarant, de deelnemers op een inspirerend verhaal! Met al belangrijkste conclusies: Als je als organisatie geen actie onderneemt op de online klantfeedback die je verzamelt, is het draaien van een feedbackapplicatie op je website alleen maar gereedschap. Je neemt de klant niet serieus als feedback ergens in een systeem terecht komt waar alleen een verdwaalde marketeer soms even vluchtig een blik op werpt. De rest van de organisatie blijft verstoken van waardevolle klantinzichten en verandering blijft uit. En dat terwijl acties op inzicht uit feedback bijna altijd tot positieve klantbeleving leidt! Tijd voor actie dus!
Bekijk hier de presentatie van Marjon Kaper en Anja Dijkema.
- Labels
Archief > 2019 > december
- 31-12-19 - Het beste van PvKO in 2019 voor een nog klantgerichter Nederland in 2020
- 30-12-19 - Klantgericht nieuws uit het vak - in samenwerking met Frankwatching
- 12-12-19 - Terugblik PvKO Inspiratie met Paul Iske, briljante mislukkingen ondersteunen klantgericht ondernemen
- 10-12-19 - PvKO verwelkomt Daan Noordeloos als nieuwe voorzitter en Jan-Hein Pierik als nieuw bestuurslid: “Klantgericht ondernemen kent vele spanningsvelden”
- 05-12-19 - Hoe verbeter ik de klantbeleving? Van inzicht naar actie!