PvKO feliciteert Store Support met haar nieuwe naam excap!
Store Support heet vanaf nu excap. “Na bijna 16 jaar ondernemerschap is het tijd voor een naam die past bij onze toekomstige plannen, de sectoren waar wij ons op richten en de visie die we dagelijks nastreven”, aldus Arjen van Hijum (algemeen directeur). Excap is de afkorting van de unieke en veelvuldig ingezette methode om de emotie van klanten en medewerkers in kaart te brengen, om zo de beleving van beide groepen te verbeteren. De naam van deze methode: ExperienceCapture. Daarnaast bevat de naam excap de letters EX (employee experience) en CX (customer experience). Termen die centraal staan in de diensten die excap biedt.
EX en CX .. daar gaat het om in de PvKO community van voor door klantgerichtheidsprofessionals. We zien ernaar uit hierin ook met excap veel kennis, inspiratie en ideeën hierover te delen!
- Labels
Archief > 2020 > juni
- 25-06-20 - PvKO verwelkomt twee nieuwe bestuursleden
- 25-06-20 - PvKO feliciteert Store Support met haar nieuwe naam excap!
- 25-06-20 - Virtual event: Optichannel customer service @Partena Ziekenfonds (CX P2P)
- 19-06-20 - Onderzoek: COVID-19 situatie leidt tot meer klantgedrevenheid en betere klantbeleving!
- 16-06-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT
- 15-06-20 - Terugblik Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT