Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?

Open up, team up en step up zijn de kernwaarden van VodafoneZiggo… en het openhartige verhaal van Eric Hartmans over Selfservice met een menselijke maat paste daar precies bij. Voorbeelden van tools, systemen en apps passeerden de revue met als sluitstuk de chatbot TOBi.
De discussie aan de hand van stellingen van Peter Jongeneel van Content Guru maakte duidelijk dat de menselijke maat er wel kan zijn, maar oprechte emotie en persoonlijke benadering nog wat ontwikkelpotentieel in zich hebben.
Deze middag heeft de ruim 60 deelnemers inzichten en tips gebracht over hoe zij in hun organisaties de selfservice met een menselijke maat kunnen realiseren.
Was je erbij? Bekijk nog eens de slides en de kennisclip. Een tip: deel het eens met je collega’s!
Was je er niet bij en ben je geïnteresseerd? Graag bieden we je de kennisclip aan van het verhaal van Eric Hartmans. En hopelijk kun je er een volgende keer wel zijn.
PRESENTATIE
De presentatie van Eric Hartmans van VodafoneZiggo is hier te downloaden.
KENNISCLIP
Archief > 2021
november
- 25-11-21 - Terugblik Ronde Tafel Online: ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’
- 11-11-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
september
juni
mei
april
- 28-04-21 - Terugblik PvKO Workshop: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX Action Board
- 19-04-21 - CX-Transformatie. Hoe beklimmen Judy Wisselaar en Mijke van Ballegooijen de ladder?
maart
- 23-03-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
- 08-03-21 - Terugblik PvKO Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
februari
- 19-02-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Humaniseren met High Tech: Interactie + Ethiek = Meerwaarde
- 01-02-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns