Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?
zondag 03 oktober 2021
Op dinsdag 28 september vormde Stadion de Kuip de prettige entourage voor een Inspiratiesessie met als thema Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact. De deelnemers luisterden naar en discussieerden over de verhalen van Marco Budding van EuroParcs, Bastiaan Hilferink van Aegon Nederland en dagvoorzitter Arjen van Hijum van excap.
- Welke metrics doen ertoe? CES, NPS of CSAT, afhankelijk waar je als organisatie je focus op wil richten: Inhoud, klantloyaliteit, touchpoint-beleving …
- Hoe kom je van een driver analyse naar doorlopende verbeteracties?
- Hoe mystery guest onderzoek het perspectief op prioriteitenstelling verbetert?
- Hoe een project canvas de impact zichtbaar maakt?
- Hoe je van ‘friction hunting’ naar waardecreatie en groei kan bewegen?
- Hoe maak je verbinding tussen de ‘aanbieders-journey’ en de ‘job to be done’ van de klant.
- Hoe haak je alle collega’s aan bij het creëren en waarmaken van de klantervaring en beleving?
- Hoe je onderzoek je helpt om een ander perspectief te kiezen voor meer impact (en groei)?
Foto's
- Labels
- Presentaties events
Archief > 2021 > oktober
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 26-10-21 - Terugblik Inspiratiesessie Online: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
- 13-10-21 - Terugblik Workshop Innoveren met impact
- 13-10-21 - Terugblik PvKO Workshop: Innoveren met impact
- 04-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact
- 03-10-21 - Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact?