Logo

Storytelling voor CX-professionals (Buro Improof)

improof 2.pngdonderdag 26 september 2024

Als CX professional weet je hoe belangrijk het is om anderen te overtuigen en te inspireren. Maar soms kan het een uitdaging zijn om de juiste woorden te vinden en je boodschap krachtig over te brengen. Herkenbaar?

In deze eendaagse masterclass leer je hoe je storytelling strategisch inzet als een krachtig communicatie-instrument. Een goed verhaal raakt mensen en creëert betrokkenheid. Hiermee kun je collega's inspireren om nog klantgerichter te werken en klanten in vervoering brengen.

Wat kun je verwachten?

  • De wetenschappelijke theorie achter storytelling en de impact op CX
  • Praktijkvoorbeelden van profit en non-profit organisaties, zowel B2C als B2B
  • Manieren om storytelling effectief toe te passen in je organisatie of in contact met de klant
  • De emotionele elementen die helpen je verhaal onvergetelijk te maken
  • Een eigen verhaal opbouwen volgens de Buro Improof methodiek
  • Een storytelling canvas dat je meeneemt om binnen je eigen organisatie sneller een goed verhaal te ontwerpen

En dat niet alleen, want speciaal voor PvKO-leden bieden we na de masterclass een uur 1-op-1 advies over de opbouw van jouw eigen CX verhaal!

Wanneer en waar?

Donderdag 26 september in de omgeving van Utrecht!

Inschrijven kan nu hier!

« Terug