Logo

Inspiration Modern Campagnemanagement in een Multichannel omgeving

dinsdag 02 maart 2010 22:00

Dinsdag 2 maart vond de gezamenlijke Inspiration met PIM (Platform Innovatie in Marketing) plaats. Afas Software te Leusden had haar schitterende locatie in Leusden ter beschikking gesteld voor de ruim 150 aanwezigen die naar de drie inspirerende presentaties over Modern Campagne Management in een Multichannel omgeving hebben geluisterd.

Presentaties

Campagnemanagement anno 2010 is geen software trucje! - Sander van der Blonk (Directeur, RapidSugar)
Sander trapte af met een verhaal over de mogelijkheden en consequenties van campagne management en gaf zijn mening over waar het volgens hem in 2010 over gaat.

Praktijkcase: Verbetering van campagnemanagement bij Air Miles - Joost Bosma (Loyalty Manager)
Joost vervolgde met het verhaal vanuit de praktijk bij Air Miles. Door veranderingen in de markt heeft Air Miles het campagnemanagement geheel anders ingericht om zodoende marketingcampagnes effectiever te maken en ook segmentering te verfijnen. Daarnaast is de efficiëntie verhoogd zodat er meer campagnes in korte tijd kunnen worden afgehandeld.

Praktijkcase ANWB: Ontmoet Bert, Arthur en Margo! - Theo van der Steen (Programma Manager CRM) en Joan Willemse (Directeur Marketing & Sales)
Theo en Joan vertelden hoe zij hun leden in kaart hebben gebracht aan de hand van drie persona’s; Bert, Arthur en Margo. Op basis van deze persona’s maken zij proposities en voeren zij campagnes om hun vele producten onder de aandacht van hun doelgroep te brengen.

« Terug

Reacties op 'Inspiration Modern Campagnemanagement in een Multichannel omgeving'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.