Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?
woensdag 16 november 2011 22:00
Met o.a. antwoord op de volgende vragen:
- Hoe kun je je onderscheiden d.m.v. een klantgerichte(re) organisatie?
- En hoe kom je tot een klantgerichte(re) organisatie?
- Hoe kijken bestuurders en directeuren naar klantgerichtheid?
- Case Smit International N.V. - wat betekent de uitdaging om binnen een fuserende organisatie de klant centraal te blijven stellen?
Presentaties
Kijk op klantgerichtheid
Associatie-onderzoek: Wat is Klantgerichtheid? - Adriaan Wagenaar, Satori Concept & Strategy
Hoe kom je tot een klantgerichtere organisatie? - Ed Peelen, ICSB Marketing en Strategie en oud hoogleraar Marketing en CRM Nyenrode Business Universiteit
Reacties op 'Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.