Logo

Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?

woensdag 16 november 2011 22:00

Met o.a. antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe kun je je onderscheiden d.m.v. een klantgerichte(re) organisatie?
  • En hoe kom je tot een klantgerichte(re) organisatie?
  • Hoe kijken bestuurders en directeuren naar klantgerichtheid?
  • Case Smit International N.V. - wat betekent de uitdaging om binnen een fuserende organisatie de klant centraal te blijven stellen?

Presentaties

Kijk op klantgerichtheid
Associatie-onderzoek: Wat is Klantgerichtheid? - Adriaan Wagenaar, Satori Concept & Strategy
Hoe kom je tot een klantgerichtere organisatie? - Ed Peelen, ICSB Marketing en Strategie en oud hoogleraar Marketing en CRM Nyenrode Business Universiteit

Boek 'Kijk op klantgerichtheid'

« Terug

Reacties op 'Inspiration Hoe komt je tot een klantgerichte(re) organisatie?'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.