Inspiration Merkwaarde en identiteit in relatie tot Klantgericht Ondernemen
woensdag 05 oktober 2011 22:00
Waarom zou je eigenlijk klantgericht ondernemen? Het lijkt misschien een logische vraag, maar toch zijn er veel verschillende antwoorden mogelijk. Is het een "methode" of "manier" om de organisatie succesvol te maken en de continuïteit te waarborgen?
Presentaties
Personal Branding en Klantgericht Ondernemen
Joris Coppes, specialist op het gebied van Online Personal Branding
Links naar modellen behandeld door Joris van Zoelen, indentiteitsstrateeg:
- Logische Niveaus
- Simon Sinek
- Een aantal toepassingen van de modellen is te vinden op: www.synergie.nl
Artikelen
Authenticiteit leidt tot succes in online branding
Door het 'waarom' kun je mensen aan je binden
Anne van den Berg, Customer Talk
Reacties op 'Inspiration Merkwaarde en identiteit in relatie tot Klantgericht Ondernemen'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.