Customer Award Cases
Presentaties
Case ANWB - winnaar 2e prijs Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
Theo van der Steen, Programma Manager Member Relationship Management, ANWB
Case Friesland Bank - winnaar Prijs voor Klantgericht Ondernemen, CRM Pioneer Award 2010
Sander Baesjou, Directeur Marketing & Communicatie
Peter Koning, CRM Manager, Friesland Bank
Case Univé - winnaar Meest klantvriendelijke verzekeraar 2009 en 2010, winnaar Customer Performance Award en Meest klantvriendelijke financiële dienstverlener 2010/2011
Wopke van der Zee, Manager Distributie Services / Internet & Klantbeeld a.i., Univé
Case Wereld Natuur Fonds (WNF) - winnaar DDMA Data Quality Award 2010
Paula Middendorp, Procesmanager WNF
Case XS4ALL - winnaar Customer Centric DNA Award 2011
Pieter Plaisier, Marketing Manager XS4ALL
Verslag
Verslag Customer Award Cases 2011
Martien de Laat RCP, CRM Business Consultant bij ABN AMRO en kernlid Platform Klantgericht Ondernemen
Reacties op 'Customer Award Cases'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.