Kennissessie met transavia.com
dinsdag 11 februari 2014 22:00
Het bieden van een uitzonderlijke klantbeleving op alle momenten in de klantreis…
Presentaties
Customer Excellence op grote hoogte
Stephan van Slooten, Partner bij Altuïtion
Hoe staat het met de klantbeleving bij transavia.com?
Bekijk hieronder de presentatie van Daan Noordeloos, Manager Marketing & Customer Strategies bij transavia.com:
PvKO TV
Stephan van Slooten over zijn presentatie:
Een samenvatting van de presentatie van Daan Noordeloos:
Verslagen
Hoe staat het met de kennissessiebeleving bij Transavia?
Andries Potter, Potter Marktonderzoek en kernlid PvKO
Ervaren uw klanten een 9+ beleving?
Bron: SalesManagement, maart 2014
Aanverwante artikelen over Customer Journey & Experience
- 5 vragen aan transavia.com in aanloop naar de Kennissessie op 11 februari
- Conclusie stelling: 'Het is niet erg om niet op alle momenten in de klantreis een exceptionele beleving te bieden'
- Bezoekmotieven in de theatersector - een onderscheid tussen culturele en sociale motieven
- 5 Ideas To Improve Air Travel From a Customer Experience Designer
- Survey Highlights Customer Experience Insights for the Travel Industry
- Van beleving naar een rol van betekenis
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Reacties op 'Kennissessie met transavia.com'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.