PvKO Mastersessie
Met Big Data & Social Media analyse technieken klantinzichten verkrijgen rondom sentiment & gedrag en de impact daarvan voor klantgericht ondernemen.
Presentaties
Inleiding & Ontwikkelingen - Alexander Singewald
De relatie tussen NPS en sentiment - Hanneke van Keep
Zien churnen doet churnen! - Marijn Janssen
Download hier de presentaties >
De URL's naar de filmpjes van Puck:
Staatsloterij spamt klanten ongewild >
Reactie van Puck op Geenstijl.nl omtrent Boos op Postcode Loterij >
PvKO TV
Inleiding op de PvKO Mastersessie door avondvoorzitter Alexander Singewald:
Een samenvatting van de presentatie van Hanneke van Keep:
Een samenvatting van de presentatie van Marijn Janssen:
Verslag
De verborgen invloed van social op Klantgericht Ondernemen blootgelegd >
Robert Buisman, Interim Manager & Sales Consultant bij Sales in Business en kernlid PvKO
Additionele content
- Illustratieve en nuttige content in aanloop naar de Mastersessie: download de content paper >
- Blog: Data analyseren JA, gebruiken NEE >
- TNO heeft een paper geschreven die organisaties helpt om hun potentieel en strategie op het gebied van Big Data te bepalen. Vier fases van datagedreven innovatie en waardeproposities worden door TNO geïdentificeerd:
1. efficiëntie
2. effectiviteit
3. nieuwe oplossingen
4. verandering
Lees de volledige TNO paper over het Big Data Model >
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Reacties op 'PvKO Mastersessie'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.