Logo

PvKO Mastersessie

PvKO Mastersessie 10apr14_380x270.pngdonderdag 10 april 2014 22:00

Met Big Data & Social Media analyse technieken klantinzichten verkrijgen rondom sentiment & gedrag en de impact daarvan voor klantgericht ondernemen.

Presentaties

Inleiding & Ontwikkelingen - Alexander Singewald
De relatie tussen NPS en sentiment - Hanneke van Keep
Zien churnen doet churnen! - Marijn Janssen
Download hier de presentaties >

De URL's naar de filmpjes van Puck:
Staatsloterij spamt klanten ongewild >
Reactie van Puck op Geenstijl.nl omtrent Boos op Postcode Loterij >

PvKO TV

Inleiding op de PvKO Mastersessie door avondvoorzitter Alexander Singewald:

Een samenvatting van de presentatie van Hanneke van Keep:

 

Een samenvatting van de presentatie van Marijn Janssen:

Verslag

De verborgen invloed van social op Klantgericht Ondernemen blootgelegd >
Robert Buisman, Interim Manager & Sales Consultant bij Sales in Business en kernlid PvKO

Additionele content

Foto-impressie

Maricken Hengeveld, directeur PvKOHanneke van Keep over de relatie tussen NPS en sentiment

Marijn Janssen en Alexander SingewaldSlide uitkomst churn

Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina

« Terug

Reacties op 'PvKO Mastersessie'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.