Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey
dinsdag 13 mei 2014 22:00
Klantfeedback wordt vaak door de verschillende aanbieders in de customer journey uitgevraagd terwijl de klant het slechts als één event ervaart. Welke andere oplossingen zijn hiervoor te bedenken?
Presentaties
- Inleiding Klantfeedbackmanagement
Martijn Driessen, Managing Partner Expoints - Casepresentatie Terberg Leasing
Rogier van Ewijk, Algemeen Directeur TerbergLeasing - Casepresentatie Care Autoschade
Hans Geitenbeek, Directeur Operations, Care Autoschade
Download hier de presentaties >
Verslag
Klantfeedback in ketens >
Theo van der Steen, Partner Underlined en Kernlid PvKO
Content paper
Illustratieve en nuttige content >
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Reacties op 'Kennissessie Klantfeedback Management in de Customer Journey'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.