Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa
donderdag 06 november 2014 22:00
Vier inspirerende cases: bevordert online de klantgerichtheid of juist niet? En wat kunnen verschillende bedrijfstakken hiermee?
Presentaties
- Case Manutan >
Addy Oosterom, Director Customer Excellence bij Manutan B.V. - Marktbewerking met predictive modelling >
Champal Gijzen, Projectleider Building Block Markt en Klant bij ArboNed - MOOC's are here to change >
Arie den Boon, Programma Manager MOOC's bij Universiteit van Amsterdam - Social Selling aanpassen verkoopkanalen naar klantbehoeften >
Sven Bally, Hoofd e-commerce bij Veritas
PvKO TV - Impressie
Diverse vragen, learnings en tips op PvKO TV vastgelegd >
Verslag
door Steyn Elshout, Senior Accountmanager bij Modern Media >
Additionele content
Content paper: additionele content, waaronder literatuurtips en achtergrondartikelen in een overzichtelijk document >
Interessant om door te lezen en te delen met collegae!
Foto-impressie
Uiteraard sloten we af met een borrel.
Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina
Reacties op 'Inspiration Van bricks naar clicks en vice versa'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.