Logo

Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap

Kennissessie 12feb15_380x270.jpgdonderdag 12 februari 2015 22:00

Crowdsourcing gaat niet vanzelf. Vanuit welke visie en met welk doel kun je de “crowd” inzetten? Hoe organiseer je dat (structureel)? En hoe zorg je dat het van waarde is voor alle betrokkenen? Welke nieuwe trends en inspirerende praktijkvoorbeelden zien we? En welke nieuwe vormen zien we ontstaan?

PvKO TV: impressie

Diverse vragen en learnings van de sprekers op PvKO TV vastgelegd >

Presentaties

Manage Online Crowdworkers >
Dr. Irma Borst, Gepromoveerd onderzoeker bij Vrije Universiteit Amsterdam

RADAR Case >
Jacob de Vries, Projectleider Internet Radar / Opgelicht?! bij AVROTROS

De Monitor Case >
Wilko van Iperen, Hoofd Digitaal & Innovatie bij KRO-NCRV

Additionele content

Content paper >
Met literatuurtips, achtergrondartikelen en video's. Interessant om door te lezen en te delen met collegae!

Foto-impressie

(Klik op de foto voor een vergroting).

Maricken Hengeveld, directeur PvKO

Dagvoorzitter Peter Joziasse, bestuurslid PvKO (links)Dr. Irma Borst, Gepromoveerd onderzoeker bij Vrije Universiteit Amsterdam

Jacob de Vries, Projectleider Internet Radar / Opgelicht?! bij AVROTROS

Wilko van Iperen, Hoofd Digitaal & Innovatie bij KRO-NCRV

Uiteraard sloten we af met een borrel.

Meer foto's zijn te vinden op onze Facebook pagina

« Terug

Reacties op 'Kennissessie Crowdsourcing in een veranderend medialandschap'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.