Logo

PvKO Mastersessie Humanizing Brands

DSC_0427_380x270.JPGwoensdag 14 oktober 2015 22:00

Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?

Presentaties & thesissen

Merken als mensen > 
prof. dr. Peter Kerkhof, Hoogleraar Sociale Media, Vrije Universiteit Amsterdam

Tonys Talk > 
Henk Jan Beltman, chief chocolate officer, Tony's Chocolonely

Resultaten onderzoeken

Human Brand > 
Thesis: The influence of traditional media on brand perceptions in social media >
Stijn Visser

Brands as Intentional Agents > 
Robert Tilch

Social Brand Perceptions > 
Master Thesis: Social Brand Perceptions:Towards an understanding of human consumer-brand relationships >
Saskia Hartung

Social Human Brand > 
Samenvatting thesis: Consumers' Brand Image and Positioning Perceptions on Social Media >
Gerdien Ridderbos

Voor PvKO-leden: download de deelnemerslijst in onze Community

Verslag

Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid? >
Lucy Lenderink, Adviseur Business Development bij Univé Verzekeringen

Foto-impressie

(Klik op de foto voor een vergroting).

Pieter Burghouts, MicrosoftAvondvoorzitter Annemarie Noordam, TerSprake

Maricken Hengeveld, PvKO

Peter Kerkhof, VU Amsterdam

Henk Jan Beltman, Tony's Chocolonley

Stijn VisserRobert Tilch

Saskia HartungGerdien Ridderbos

Meer foto's zijn te vinden op Facebook

« Terug

Reacties op 'PvKO Mastersessie Humanizing Brands'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.