PvKO Mastersessie Humanizing Brands
Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?
Presentaties & thesissen
Merken als mensen >
prof. dr. Peter Kerkhof, Hoogleraar Sociale Media, Vrije Universiteit Amsterdam
Tonys Talk >
Henk Jan Beltman, chief chocolate officer, Tony's Chocolonely
Resultaten onderzoeken
Human Brand >
Thesis: The influence of traditional media on brand perceptions in social media >
Stijn Visser
Brands as Intentional Agents >
Robert Tilch
Social Brand Perceptions >
Master Thesis: Social Brand Perceptions:Towards an understanding of human consumer-brand relationships >
Saskia Hartung
Social Human Brand >
Samenvatting thesis: Consumers' Brand Image and Positioning Perceptions on Social Media >
Gerdien Ridderbos
Voor PvKO-leden: download de deelnemerslijst in onze Community
Verslag
Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid? >
Lucy Lenderink, Adviseur Business Development bij Univé Verzekeringen
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Meer foto's zijn te vinden op Facebook
Reacties op 'PvKO Mastersessie Humanizing Brands'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.