Nieuw lid Allianz Global Assistance stelt zich voor
Wat doet Allianz Global Assistance?
Allianz Global Assistance is internationaal marktleider in reisverzekeringen, hulpverlening en persoonlijke diensten. Onze verzekeringen worden verkocht via tussenpersonen, maar zijn ook direct online af te sluiten.
We verkopen onze producten en diensten onder eigen label, maar werken ook onder private label voor onder andere (zorg)verzekeraars, reisorganisaties, vliegmaatschappijen, auto-importeurs en leasemaatschappijen. De groep telt wereldwijd bijna 13.000 medewerkers, die samen 58 talen spreken. We zijn aanwezig met eigen vestigingen op vijf continenten, in 34 landen.
Samen met ruim 400.000 dienstverleners en een netwerk van betrouwbare lokale agenten in landen waar we geen eigen vestiging hebben, staan we dag en nacht voor je klaar om je altijd en overal te helpen. Allianz Global Assistance valt direct onder de internationale Allianz Group, met haar hoofdkantoor in München. De Allianz Group is internationaal één van de grootste financiële instellingen ter wereld en loopt voorop in verzekeren met als bewijs onder andere het verzekeren van ruimtereizen en Bollywood films.
Waarom vinden jullie klantgericht ondernemen belangrijk en zijn jullie lid geworden van PvKO?
Klantgericht ondernemen is als Internationale verzekeraar en hulpverlener een uitdaging op verschillende fronten. Het contact met de consument & Business Partners, het imago van de financiële sector, de veranderende behoeftes van klantcontact, tone of voice en expertise. Het is allemaal belangrijk.
De kunst is jouw klant laten zien en ervaren dat jij dat hem/haar ECHT belangrijk vindt. Mijn focus als Manager Quality is de beste samenwerking tussen medewerker en klant voor onze Business Partners. Het Platform geeft mij inzichten en enthousiasme om anders te blijven kijken naar onze klant, onze service en onze toekomst.
Informatie en expertise op het onderwerp klantgericht ondernemen vanuit verschillende branches en invalshoeken is waardevol.
Bianca van den Brandt, Manager Quality
Archief > 2016 > februari
- 25-02-16 - Zomaar een Ontmoeting tussen 30 professionals en 90 consumensen….
- 25-02-16 - De toekomst is aan anticiperende menselijke organisaties
- 24-02-16 - Nieuw lid Expectations Management stelt zich voor
- 17-02-16 - Inspiration Trends en de impact op klantgericht ondernemen
- 16-02-16 - HR Congres: Employer Branding
- 12-02-16 - Nieuw lid Allianz Global Assistance stelt zich voor
- 09-02-16 - Blog: Service verlenen in de rode oceaan
- 08-02-16 - Nieuw lid Graydon stelt zich voor
Reacties op 'Nieuw lid Allianz Global Assistance stelt zich voor'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.