Logo

Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints

Mastersessie 17 maart.jpgdonderdag 17 maart 2016 16:01

Verslag

Verslag Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints - Joost Hagenaar, Business Development Manager bij PostNL

Infographic- gemaakt door Koos, Service Design

Presentaties

De theorie achter Service Blueprint - Ingrid Snijders, Lecturer/Researcher/PhD Candidate, HZ University of Applied Sciences

Student aan het woord - Dave Caljouw, HZ University of Applied Sciences. Stagiair bij Roompot Vakanties

Verschillende cases
Customer Journeys: Now what - Niels Corsten, Service Design Consultant bij Koos, Service Design

Video

Foto-impresse

(Klik op de foto voor een vergroting).

Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16

Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16
Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16

Mastersessie 17mrt16Mastersessie 17mrt16

Meer foto's zijn terug te vinden op Facebook

« Terug

Reacties op 'Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.